یزدفردا "تيم واليبال سايپا که براي شرکت در تورنمنت بين المللي واليبال در کشور کره جنوبي بسر مي برد، امروز در تمرينات خود يک مهمان ويژه داشت.
به گزارش ايرنا، تيم واليبال سايپا که براي شرکت در تورنمنت بين المللي واليبال در کشور کره جنوبي بسر مي برد، امروز در تمرينات خود يک مهمان ويژه داشت.

بازيگر سريال جومونگ که تعطيلات خود را در شهر بوسان کره جنوبي مي گذراند، همزمان با بازيکنان تيم سايپا در سالن وزنه هتل لوته بوسان به انجام تمرينات کششي و با وزنه پرداخت.
اکثر بازيکنان و کادر فني تيم سايپا با جومونگ عکس يادگاري گرفتند و او نيز از خوش رفتاري و ابراز علاقه مردم ايران تشکر کرد.

بر اساس گزارش باشگاه فرهنگي ورزشي سايپا، ديدار بازيکنان تيم واليبال سايپا در حالي انجام شد که تنها چند ساعت به برگزاري مسابقه حساس تيم هاي سايپا و هيونداي قهرمان ليگ کره جنوبي مانده است و اين ديدار تاثير مطلوبي بر روحيه بازيکنان سايپا گذاشت.
ايل گوگ در حاشيه اين تمرين گفت: قصد دارد ماه آينده به ايران بيايد و مقدمات اين سفر را نيز آغاز کرده است.

وي همچنين از علاقه مردم ايران به سريال افسانه جومونگ ابراز خوشحالي کرد و افزود: از اينکه با بازيکنان ايراني در يک محل اسکان دارد، بسيار خوشحال است.
بازيگر نقش جومونگ که 38 سال سن دارد و از بازيگران مطرح کره جنوبي است، در تمرين صبح امروز خود پس از دويدن بر روي دستگاه "تريدميل" به انجام تمرينات با وزنه پرداخت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا